Thursday 15 September 2011

minggu yang muram

salam,
dah lama rasanya tak update blog. Currently busy dengan orientasi, perjumpaan kat fakulti dan ceramah tentang pbl, sgs, sdl, bla bla bla....(layan kan je)

besides that, internet connection yang sangat kura2 ini membuatkan saya sangatlah malas untuk update blog. ala, namapun kat uni, mestila ramai yang nak guna wifi free kan kan?

perkara UTAMA yang membuatkan saya jarang senyum sekarang ialah saya sangatlah rindukan family. REALLY! first time rasa homesick. walaupun rumah saya hanya 20 minit dari UiTM shah alam, tidak tahu kenapa saya rasa sangat2 homesick. mungkin kerana ramai kawan telah berhijrah ke uni lain? mungkin sebab kena panjat tangga delima sampai tingkat LIMA (yup, delima tiada lif ok!), mungkin kerana berjumpa dengan abang muka ketat kat lab tu? (he really spoils my mood.) papepun, all of this makes me wanna go home even more. setakat ni setiap minggu saya balik kerana rindukan family. UNTUNG laaaa saya, kerana dapat parents yang memahami...alhamdulillah Ya Allah..

wish me luck!

i miss orenje too!

No comments:

Post a Comment