Friday 23 September 2011

LELAKI-LELAKI yang saya sayang


tajuk x boleh bla kan? kahkah...yang kiri ni abg saya dan yang kanan is beloved babah. tetiba nak buat entry pasal mereka kerana currently missing them so much

start with babah dulu la
babah dah pencen..masih sihat..alhamdulillah! everytime saya tengok Prof Baha (my parasitology lecturer) teringat kat ayah saya..huhu...my dad masa muda sangat2 lah kurus. macam lidi. tapi lepas kahwin, faham2 je la ye. mama masak sedap sangat. tu sihat tu..:)

saya selalu menangis kalau babah marah saya. sebab i'm daddy's girl. saya anak bongsu yang sangat manja. and babah pun terlalu protective dgn saya. kalau nak keluar, mesti dia tanya,

nak keluar dgn sape? (ni soalan wajib...haha...i think semua ayah tanya anak dara dia soalan ni)
balik pukul berapa?
naik apa?
nak beli apa?
nak buat apa? (ayah saya x suka saya lepak...membazir masa katanya)

tapi saya sangat terharu apabila ayah saya kata
'I still think that you are my baby girl eventhough u r 19 already'
(awwwwwwwwwwwwww...memang tahan sebak time ni)

abg saya pula
bila org nmpak dia, first impression: HENSEMNYA ABG KAU!...bwekkkkk....sila muntah darah...haha...hari tu cousin datang, puji abg saya
 'aunty(my mom)...anak u doesnt look like 31 years old...he looks like baru habis SPM'
-___-  envy ok!
abg saya sering merantau ke negara orang. jadi dia suka la Whats app dgn saya. free je kot! even masa tengah KESATria pun, tetiba dapat whats app dari dia. -___- go disturb ur GF la! haha

abang saya juga suka belanja saya. lappy ni pun dia lah yang belanja. katanya, pilih je lappy apa nak. perghhh...masa dgr tu, rasa macam i'm the luckiest person on earth! n katanya, may ni dia nak ajak saya back pack....x sabarnya...hehe

tapi yang saya x suka ialah...bila saya berdiri sebelah dia, orang ingat saya isteri dia...SENGAL! i'm not dat old ok...haha

p.s. minggu ni x balik sbb banyak buku yang harus dipulun...:(





No comments:

Post a Comment